ביטוח -  מרכז ביטוח באינטרנט

אותיות קטנות
כס
ף גדול

     

 

תנאי השימוש באתר | הוסיפו למועדפים   | עדכונים  | צרו קשר

 

ניהול תביעות ביטוח כללי

 

 

  יותר מ 35 שנות ותק  בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול תביעות בביטוח כללי, מתן חוות דעת לבתי משפט ולמדור תביעות של מבטחים.

 

לקטיה שורצמן, ניסיון בניהול מדור תביעות רכוש בחברת ביטוח גדולה, בוגרת השתלמות תעודה בדיני ביטוח של אונ' תל-אביב, מרצה ומדריכה מנהלי ועובדי תביעות ביטוח.

 

שירותי הייעוץ בתביעות כוללים: מתן חוות דעת שניה להסכם פשרה המוצע מטעם חברת ביטוח, ניהול תביעות, חו"ד מומחה לבית המשפט ועוד.

 

למידע נוסף
 

 

כל אכזבה היא צפייה שאינה נכונה                  צרו קשר  

 

מרבית האכזבות בתביעות ביטוח נובעות מחוסר ידיעה או מידיעה חלקית בלבד של תנאיו הביטוח וכלליו וחוסר תשומת לב לפרטים חיוניים במועד ההתקשרות בהסכם ביטוח או גם בחידושו.

 

השאלה אם מגיע או לא מגיע? ואם כן כמה ועל מה? הופכת להיות מורכבת ומסובכת יותר לאור ההנחיות היוצאות חדשות לבקרים ממשרדה של המפקחת על הביטוח, עדכוני חקיקה, פסיקה ותוכניות ביטוח חדשות.

 

קטיה שורצמן, עובדת בשיתוף פעולה עם מומחים בכל התחומים ובכלל זה עם יועצים משפטיים בעלי שם, שמאים בכירים, רואי חשבון ומומחים נוספים.

 

לניהול תביעות, מתן  ייעוץ, הדרכה  וחוות דעת  לתביעות ביטוח

 

  צרו קשר  

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ©Copyright